koordynacja sprzedaży produktów z przydzielonego segmentu
odpowiedzialność za zarządzanie i rozwojem asortymentu będącego przedmiotem specjalizacji
udział we wprowadzaniu nowych produktów do oferty firmy
sporządzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej wyrobów medycznych
przygotowywanie raportów zgodnie z dyspozycją przełożonego
merytoryczna weryfikacja treści materiałów informacyjnych i reklamowych
stałe monitorowanie i analiza działań konkurencji
przygotowanie i prowadzenie szkoleń oraz prezentacji handlowych
udział w konferencjach, szkoleniach, targach zarówno w kraju jak i za granicą
Nasze wymagania
doświadczenie handlowe m.in. we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
doświadczenie w przygotowywaniu oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy produktowej
wiedza praktyczna w opracowywaniu i wdrażaniu całościowej strategii rozwoju produktu
wiedza z zakresu wyrobów medycznych jednorazowego użytku
podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych
mile widziane doświadczenie w pracy w charakterze przedstawiciela medycznego, przedstawiciela handlowego w firmie zajmującej się zaopatrzeniem w szpitalny sprzęt medyczny lub doświadczenie zawodowe na bloku operacyjnym, oddziale intensywnej opieki medycznej lub innym oddziale specjalistycznym
język angielski w stopniu komunikatywnym (zagadnienia medyczne) – będzie dodatkowym atutem
nastawienie na wyniki oraz motywacja do intensywnej pracy
samodzielność w działaniu, kreatywność, dyspozycyjność
czynne prawo jazdy kat. B
praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
pracę stacjonarną w godzinach 7:30-15:30
korzystne warunki finansowe
pracę pełną wyzwań w renomowanej, stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji – szkolenia produktowe
pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny LUXMED
miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje
możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty