Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta
- wprowadzanie nowych zamówień sprzedaży
- wystawianie faktur
- monitorowanie i informowanie klienta o statusie realizacji wysyłek
- monitorowanie płatności obsługiwanych klientów
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- ochrona i zachowanie poufności danych dotyczących zadań służbowych
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- podejmowanie działań zmierzających do poprawy i rozwoju systemu jakości
- identyfikowanie i zgłaszanie potrzeb szkoleniowych
- stosowanie się do wymagań zawartych w Księdze Jakości, procedurach i instrukcjach systemu zarządzania jakością
- organizowanie pracy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy
- przygotowywanie ofert cenowych dla klientów
- wykonywanie innych poleceń przełożonego niewymienionych w opisie stanowiska pracy, a ściśle związanych z działalnością firmy
Nasze wymagania
- wykształcenie min. średnie
- zdolność do realistycznej oceny sytuacji
- orientacja na wynik
- odporność na stres
- dynamizm w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy
- systematyczność
- umiejętności interpersonalne
- znajomość pakietu Microsoft Office (Word / Excel) i obsługi komputera
- doświadczenie na podobnym stanowisku
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę stacjonarną w godzinach 7:30-15:30
- korzystne warunki finansowe
- perspektywę rozwoju w rosnącej firmie o zasięgu globalnym
- pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna LUXMED, ubezpieczenie na życie NN, karta Multisport)
- miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje