Pracownik działu zamówień publicznych

Aplikuj teraz

Miejsce pracy: Zabrze

Opis stanowiska:

Jeśli dołączysz do naszego zespołu Twoja odpowiedzialność dotyczyć będzie:

  • stałego monitorowania i pozyskiwania informacji o ukazujących się postępowaniach przetargowych,
  • analizy rynku medycznego,
  • wstępnej selekcji przetargów,
  • sporządzania wycen oraz kompletacji dokumentacji przetargowej,
  • odpowiedzialności za terminowe składanie ofert,
  • prowadzenia korespondencji z Zamawiającym w zakresie prowadzonego postępowania przetargowego,
  • analizy złożonych ofert przetargowych pod względem zgodności z wymaganiami SIWZ,
  • ścisłej współpracy z Działem Handlowym w celu zapewnienia możliwości rozpoczęcia postępowań przetargowych.

Wymagania:

  • mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobra znajomość komputera w zakresie MS Office,
  • odpowiedzialność, terminowość, umiejętność kreatywnego myślenia, dokładność, dbałość o szczegóły,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • korzystne warunki finansowe,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny PZU,
  • pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • miłą atmosferę w pracy.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zarys International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa moich danych osobowych podanych w ramach rekrutacji, tj. danych identyfikacyjnych, danych adresowych, danych kontaktowych, danych o wykształceniu, doświadczeniu, umiejętnościach, uprawnieniach w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie wskazanych wyżej, wymaganych danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji.