Specjalista ds. marketingu i PR

Aplikuj teraz 

Miejsce pracy: Zabrze

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie projektów w zakresie działań marketingowych i PR
  • przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, opracowywanie i redagowanie tekstów marketingowych
  • koordynowanie produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych/POS
  • monitorowanie wydarzeń branżowych oraz działań konkurencji
  • organizacja uczestnictwa w targach, konferencjach i szkoleniach produktowych
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w szczególności - agencjami reklamowymi, agencjami PR, drukarniami
  • aktualizacja stron internetowych firmy (CMS)
  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych m.in. Facebook, LinkedIn, Instagram
  • samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych
  • uczestnictwo w projektach dotyczących kreowania, wdrażania i promocji nowych produktów

Nasze wymagania

  • wykształcenia wyższego, preferowane wykształcenie kierunkowe (marketing, reklama, PR)
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (min. 3 lata w dziale marketingu/ PR)
  • wiedzy z zakresu marketingu oraz najnowszych trendów na rynku PR oraz mediów
  • znajomości narzędzi marketingowych i nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym Internetu i mediów społecznościowych
  • umiejętności tworzenia i redagowania tekstów o charakterze marketingowym i PR-owym, tzw. lekkie pióro
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym tworzenie materiałów marketingowych
  • bardzo dobra znajomość komputera w zakresie MS Office
  • znajomości programu graficznego Corel Draw i Adobe Photoshop będzie dodatkowym atutem
  • kreatywności, entuzjazmu i samodzielności w działaniu
  • umiejętności ustalania priorytetów

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • praca stacjonarna w godzinach 7:30-15:30
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet benefitów pozapłacowych – Karta Multisport, pakiet medyczny LUXMED
  • pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • miłą atmosferę w pracy, a także niekorporacyjne relacje
  • możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty