Oferta pracy - Manager ds. rozwoju e-commerce

> Orietnujesz się świetnie w obszarze e-commerce?

> Posiadasz praktyczną wiedzę a w głowie Twoje pomysły nie dają Ci spokoju póki ich nie zrealizujesz?

> Czekasz tylko na wyzwania, które określą Twoje umiejętności i spowodują, że poczujesz się jak ryba w wodzie?...


... to możesz być osobą, której szukamy.

APLIKUJ na stanowisko:

MANAGER DS. ROZWOJU E-COMMERCE

Obowiązki:

  • kształtowanie strategii sprzedażowej i polityki rozwoju w kanałach e-commerce
  • zarządzanie grupą sklepów internetowych
  • budowanie skutecznego zespołu e-commerce w strukturach firmy
  • tworzenie / współtworzenie  i wdrażanie internetowej strategii marketingowej
  • ścisła współpraca z programistami, grafikami oraz specjalistami SEO, SEM, Google ADS
  • monitorowanie i optymalizacja wszystkich prowadzonych działań
  • współpraca z dostawcami usług i partnerami firmy z zakresu prowadzonych działań 
  • stała analiza rynku, konkurencji oraz mierzenia skuteczności podjętych działań 
  • cykliczne raportowanie wyników postępów wdrażania/rozwoju
  • ciągłe poszukiwanie i wprowadzanie rozwiązań optymalizujących efektywność kosztową

Umiejętności:

  • min. 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami na stanowisku osoby pracującej
    w projektach e-commerce lub e-marketingu
  • ekspercka wiedza z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego 
  • doświadczenie w wykorzystaniu mediów społecznościowych
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie menedżerskie, poparte sukcesami w rozwoju zespołu sprzedażowego
  • praktyczne rozumienie mechanizmów oraz znajomość dobrych praktyk i nowych trendów w e-commerce
  • praktyczna znajomość platform sprzedaży i market place (Allegro, Arena itp.)
  • praktyczna wiedza w zakresie tworzenia oraz realizacji budżetów kosztowych podległego obszaru
  • zdolność realistycznej oceny sytuacji
  • zadaniowe nastawienie w realizacji powierzonych zadań
  • wykształcenie wyższe

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B
  • korzystne warunki finansowe, adekwatne do umiejętności i realizowanych zadań
  • pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku Przedstawiciela handlowego
  • możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji – szkolenia produktowe
  • pracę pełną wyzwań w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • miłą atmosferę w pracy oraz niekorporacyjne relacje
  • możliwość rozwoju poprzez zaangażowanie w wewnętrzne projekty
  • pakiet benefitów pozapłacowych – np. Karta Multisport, pakiet medyczny, lekcje języka obcego

PRZEJDŹ DO FORMULARZA i APLIKUJ DO NAS